Ny teckning på gång

Jag blev alldeles precis klar med en skiss av en ny teckning. 
Ibland kan det var roligare att ha någon fler än bara en att rita på, så att man kan variera lite och rita på den man känner sig sugen på just då. För vissa dagar har jag ingen lust alls att fortsätta rita på Daniel Radcliffe till exempel. 
Så nu har jag förberett en till och jag är dessutom sugen på att skissa upp ett pälsdjur här nån dag också. Just djur har jag aldrig provat ordentligt, förutom en liten kladd jag gjorde igår kväll på ett kattöga. Men det var roligt, så det kommer det garanterat att bli.
 
 
 
 
Är det någon duktig, som redan nu kan se vem det ska föreställa? ^^
Blyerts - pågående | Blyerts, teckning | |
#1 - - hantverksbloggen.blogg.se:

Vad bra du ritar! Och visst är det Mila Kunis som du håller på att rita?

#2 - - hantverksbloggen.blogg.se:

Vad bra du ritar! Och visst är det Mila Kunis som du håller på att rita?

#3 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

gud va fint

Upp